کوهنوردی

طبق روال هفتگی وبرنامه ریزی ازقبل
با امار ۱۶نفر بایک دستگاه مینبوس
جمعه مورخ۴/ مهرماه ۹۸
ساعت۱۴عصر ازسمت طاووسیه آغاز شد…

🦚پس طی گذراندن مسافت جاده ازسمت پلیس راه وخرید خوراکی ازگویم به یاسوج رسیدیم بعدازجاده دوراهی بعدازتنگ سرخ سمت راست حرکت کردیم کنار قبرستان قبل از مسیرخاکی سرویس توقف کرد وسپس از سرویس پیاده شدیم کوله ها رو برداشته پیمایش خاکی سرازیری سمت راست به داخل باغهای شخصی حرکت کردیم مسیر بسیاززیبا و جذاب بود ودرتاریکی هوا ساعت ۱۹:۳۰به کمپ رسیدیم (قابل توجه به دلیل سیل گذشته مسیرکاملا تغییر یافته بود ) وآب گواری خوش طعمی داشت …
همنوردان چادرها رو برپا کردند و به جمع اوری هیزم پرداختندهمه گرسنه بودیم بساط جوجه روبرپاکردیم و دوراتیش با صدای قشنگ مهمان عزیزمان نازنین خانم (دخترشمال ) سکوت شب را جلوه ایی زیباتر دادیم ..
ودرساعت ۲بامداد استراحت کردیم سپس صبح را باصدای آب و پرندگان بیدارشدیم صبحانه مفصلی در کنارهم خوردیم واماده برای شنا وابتنی شدیم. واقعا آب تنگه سرد بود ..
خلاصه بعدازصرف ناهار وبازی وسرگرمی واستراحت کوتا سوت حرکت ساعت ۱۵زده شد ….

سپس دراخر مسیربرگشت ساعت ۱۹کنار سرویس بودیم ..